tirsdag den 12. februar 2013

Vinter på min biotop

Så fik min biotop også lidt opmærksomhed :-) 

Endnu en fantastisk dag på min biotop, solen stod højt, klar blå himmel og 1 centimeter is på søen. Ja det er vinter i Sønderborg. 

 Fantastisk dejligt vejr.  
 Standen ligner sig selv, men der er nu ikke meget liv.














Søen er froset til i kanten, så der er mulighed for ænderne at svømme rundt. Skulle den fryse helt til er der behov for koldere og længere frost perioder. 

 Ca 1 centimeter is på søen.

 Skovbunden er dækket af er tyndt lag sne og jorden er bund frossen. 

2 kommentarer:

  1. Hejsa

    Kommer der en opfølgning på denne?

    Hvordan med din jord-til-bord opgave - er der noget på vej? Har du eksperimenteret med at fremstille mejeriprodukter?

    Vh Ida

    SvarSlet
  2. Hej Ida
    Jeg er i gang så mange steder, men DKK projektet er rimelig tidskrævende lige nu. Men jeg skal nok komme efter det :-)

    Brian

    SvarSlet