fredag den 26. april 2013

Er det motorvejen jeg kan høre....

Lige lidt nyt fra min biotop...

På min tur gennem sønderskoven stoppede jeg ved min biotop, og ville lige se om der var sket spændende ting. Jeg kan med sikkerhed konstatere at foråret for kommet, svaner, gæs, ænder samt mange andre dyr er aktive og snakker på livet løs. Men hvad er det for en lyd jeg kan høre i det fjerne... er det motorvejen, nej den plejer jeg ikke at kunne høre, men er det så en motorsav jeg kan høre, nej.... hmm. Hvad er nu det, det vrimler jo med frøer og tudser... og ja det er deres karakteristiske lyd der får skovsøen til at lyde som en motorvej :-) Prøv selv at høre :-)

Den er godt nok lidt svær at høre, men hvis man har et par højtalere så kan det lade sig gøre :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar