onsdag den 20. marts 2013

Leropgave_Undercover hylde :-)

Jeg fandt opgaven meget svært, men da jeg først kom igang var det faktisk meget spændende og ideerne fik frit løb. 



















Jeg har valgt at lave en miniudgave af en mælkekarton, dog med den tvist at det ikke blot er en mælkekarton men også har funktionen opbevaringshylde :-) Man kan foreksempel have sine nøgler liggende på hylden eller et salt og pebersæt :-) Ja det er kun fantasien der sætter grænser. 





Opgaven var at lave en ting der er funktionel og en der er noget andet end den umiddelbart giver udtryk af. Og det er lykkedes mig at lave begge dele i min mælkekarton, den har funktion af hylde og så er den forklædt som mælkekarton :-) 


 Masser af slikker...


 Undercover hylde... :-)
Nøgler eller salt og pebersæt :-)




















Det var rigtigt sjovt at arbejde med opgaven også selv om at resultatet blev en smule skævt. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar