torsdag den 21. marts 2013

Udfordring_Tredje etape_Huller og sy

Ja så fik jeg anskaffet hulsaks, lædertråd og stumnål. Så det bare igang. 

Og et er så resultatet....

Først markerer jeg der hvor hullerne skal være og så laver jeg huller. 


Der skal lægges kræfter i. Jeg laver huller for hver ca 8mm og det er vigtigt at hullerne ligger nogenlunde overfor hinanden nå de skal sys, derfor er det en god ide at tælle huller. 
Nå den skal sys, så er det vigtigt at lædersnoren holdes stram. Noget af gummien sidder stadig tilbage i hullerne, men det kan fjernes. 



















Jeg synes at det færdige resultat er blevet godt og jeg er tilfreds. Gummi er et dejligt materiale at arbejde i, og så er det som jeg har sagt før gratis :-)













Nu vil jeg kaste mig over en større ting, nemlig en skraldespand som skal laves i noget tykkkere gummi. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar